Ispod tekstova imate grbove i imena svih učesnika ABA-Jadranske lige, EVROLIGE, i EVROCUPA!

субота, 22. септембар 2012.

Bešović zatražio raskid ugovora sa Partizanom

Talentovani centar Partizana Nemanja Bešović zatražio je raskid ugovora sa Partizanom, kaže da je nezadovoljan statusom u ekipi, i da želi da obezbedi sebi veću minutažu.


"Istina je da sam podneo zahtev za raskid ugovora, razlozi su neadekvatno ponašanje prema meni, neisplaćene zarade, s tim da je ovo drugo manje važno.Igrao sam vrlo malo, ili ni malo, ne bih da ulazim u detalje  zašto je to bilo tako, ali mogu da kazem da sam trenirao i bio maksimalno disciplinovan. Sa te strane nema šta da mi se zameri. Logično je da ovo radim, da bi sebi obezbedio bolje uslove za dalji igrački razvoj, i nastavak karijere. Ja bih rado ostao u Partizanu ali pod ovim okolnostima ne verujem da će se to dogoditi. Svakog igrača pogadja kada nije u sastavu,ipak velika većina nas ovo radi zato što voli košarku. Medjutim trenerova odluka je takva"

Videćemo da li će perspektivni mladi centar i šampion Srbije sporazumno raskinuti saradnju.

Нема коментара:

Постави коментар