Ispod tekstova imate grbove i imena svih učesnika ABA-Jadranske lige, EVROLIGE, i EVROCUPA!

недеља, 9. септембар 2012.

Rakocevic: Zvezda je glavni kandidat za osvajanje trofeja



Kosarkasi Crvene zvezde su u subotu uvece odbranili trofej Hotel CITY CODE" koji se igrao u hali Vizura sport. Zvezda je u finalu bila bolja od  Donjecka.75-67. Kapiten Igor Rakocevic je bio jedan od najkorisnijih igraca, a posle zasluzenog trijumfa je izjavio da su crveno beli pokazali da su glavni kandidati za osvajanje trofeja ove sezone.


Odlicno treniramo, noge su nam jako teske, nismo svi u top formi ali to je jedini put do uspeha. Rad se u subotu isplatio, i ako ponavljam nismo svi u top formi. Bek Crvene zvezde smatra da je bila presudna dobra odbrana u finalnoj utakmici,i da su zbog toga dosli do zeljenog rezultata.

Odlicno smo igrali odbranu celu utakmicu, uspeli smo da spustimo jednog ozbiljnog evroligasa na ispod 70 poena. Naravno da smo zadovoljni, pokazali smo svima da ozbiljno racunaju na nas, kao glavne kandidate za osvajanje titula.

Crveno bele vec u petak ocekuje put na turnir u Sofiji, gde ce im protivnik u polufinalu biti Panatinaikos.

Taj turnir ce nama kao ekipi mnogo znaciti, igramo protiv dve najbolje ekipe u evropi, i mi kao mladja ekipa cemo moci dosta toga da naucimo.

Rakocevic je pre deset godina bio jedan od glavnih igraca kada smo osvojili zlato u Indijapolisu.

Osvajanje tog trofeja mi je kruna karijere, mada olimpisko zlato je vece ali do njega je jako tesko doci. Jako mi je drago sto sam bio deo te legendarne ekipe, ostace mi zauvek u pamcenju kaze Rakocevic.

Нема коментара:

Постави коментар